martes, 13 de marzo de 2012

El músic de carrer

Hola a totes i tots!!!

Hui, quan s'acabat el descans, hem continuat la classe d'Educació Musical i la seua didàctica i després d'un poc de teoria sobre la impostació de la veu... era el moment de continuar cantant les cançons que cadascú havia de dur-se preparades. La nostra tasca era la d'escollir dues cançons, de les quals el professor en triaria una per a cantar-la, per a més tard nosaltres cantar-la i ensenyar-la a la resta dels companys. Hui hem eixit prou xiques a cantar i ens hem aprés cançons molt útils per a la nostra etapa d'Educació Infantil.

Ací vos deixe la cançó que he cantat, amb la lletra i la partitura.  

 El músic de carrer

 









Jo sóc un pobre ma me mi mo músic de carrer.
Que sempre que jo pac pec pic poc puc toque el que sé.
D'un lloc a un altre bas bes bis bos busque algun xiquet.
Si em feu callar jo ma me mi mo mu jo moriré. 

Aquesta cançó és molt recomanable quan estem ensenyant a l'aula les vocals ja que és repassen. A més, és pot jugar molt amb el ritme de la cançó, formant diversos grups en l'aula i fent que cada grup marque un ritme diferent amb diferents parts del cos. També és pot fer una dramatització que acompanye a la melodia, entre altres activitats que poden derivar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario